Madenciler

MADENCİLER YİNE YOLLARDA
Doruk Madencilik işçileri, ödenmeyen maaş ve tazminat alacakları sebebiyle Nisan 2026’da Ankara’da eylem ve açlık grevine başladı. İçişleri Bakanlığı’nda işçi ve işveren temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen görüşmelerde taralar uzlaşmaya varmıştı. İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, maaş ve tazminatlarını alamayan işçilere, alacaklarının 15 gün sonra ödeneceği yönünde söz vermişti. Ancak Doruk Madencilik bu söze uymadı. 125 emekçi işinden oldu. İşçilerin hiçbirine kıdem tazminatı ve 45 günlük maaş alacağı ödenmedi. Bunun üzerine işçiler yeniden yollara düştü.

İlk yorumu siz yazın

Yorum yazın

Eposta adresiniz görünmeyecek.


*